وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه گالوانیزه جدارچاه و...

وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه گالوانیزه جدارچاه و...

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه جدارچاه گالوانیزه و...

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لوله های بدون درز لوله هایی هستند که به صورت یکپارچه و یک دست وجود دارد و هیچ گونه درز یا شکافی بر روی این لوله ها وجود ندارد .

این لوله ها در ایران با نام مانیسمان شناخته میشوند.بازرگانی بزرگ آهن تک یکی از تامین کنندگان لوله های بدون درز در ایران می باشد که با تمامی کارخانجات داخلی  و خارجی رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارد و تامین کننده لوله های داخلی  و خارجی در ایران میباشد.

این بازرگانی متشکل از تیم های مشاوره و فروش آماده خدمت رسانی به تمامی مردم ایران در سرتاسر ایران اسلامی می باشد.

مراحل تولید لوله مانیسمان به شرح زیر اورده شده است:

که عبارت اند از :

 

  1. برش
  2. پیش گرم
  3. piercing
  4. النگاتور
  5. شلیک سمبه
  6. تاب گیری
  7. جداسازی سمبه
  8. کروی سازی 
  9. کشش
  10. خنک سازی
  11. اندازه گیری
  12. کونیک کردن
  13. پولیش 
  14. بسته بندی کردن

مراحل تولید لوله های بدون درز و مانیسمان بدین گونه هست که در ابتدا در اولین مرحله ، شمش فولادی را به اندازه مورد نظر برش می دهند.

سپس شمش ها در این مرحله در کوره های پیش گرم گداخته تا آماده نورد شوند.

در گام بعدی که مرحله PIERCING  نام دارد ،در این مرحله شمش را به وسیله میله نوک تیز سوراخ می کنند. سپس توسط دستگاه الانگاتور  فولاد پس از عبور از این دستگاه گرد و همگن می شود.

 جذاب ترین مرحله تولید لوله این گام هست که دستگاه با سرعتی بسیار بالا سمبه ی 12 متری را  به مرکز شمش فولادی وارد می کند . در این مرحله اگر اعواج و ناصافی لوله در صورت وجود گرفته می شود .

سپس جداسازی سمبه در این مرحله انجام میشود.در این مرحله ، سمبه از داخل لوله خارج می شود.در  مرحله کروی سازی  سر و ته لوله بریده شده و لوله به حالت گرد در می آید.در مرحله کشش لوله را بسته به اندازه های گوناگون تا چندین ساعت تحت کشش قرار می دهند.

در مرحله خنک سازی لوله ، لوله با آب سرد یا فرآیندی ویژه خنک می شود.سپس طول لوله بر حسب انتخاب مشتری  که معمولاً 6 متر می باشد برش داده می شود. در گام های بعدی ضایعات باقی مانده به طور کامل در این مرحله از لوله جدا می گردد.

سپس در گام کونیک کردن بخاطر سهولت در جوشکاری  سر  وته لوله کونیک و صاف می شود. در امرحله پولیش کردن لوله که تنها به مشتریان خارج از کشور اختصاص دارد، لوله توسط روغن مخصوص پولیش می گردد.

در گام پایانی ، لوله ها توسط تسمه به شکل شش ضلعی بسته بندی می شوند.

 

 

  • حسین شاهسونی