وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه گالوانیزه جدارچاه و...

وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه گالوانیزه جدارچاه و...

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه جدارچاه گالوانیزه و...

  • ۰
  • ۰

یکی از مسایل مهم که در خانه ها وجود دارد  لوله کشیو نوع لوله مصرفی است که در ساختمان به کار می رود.لوله های گالوانیزه یکی از لوله هایی است که در خانه ها کاربرد دارد.در ادامه لیستی از متداول ترین سؤالاتی که درباره لوله های گالوانیزه وجود دارد ، آورده شده است.
 

لوله های گالوانیزه چیست؟

 

لوله های گالوانیزه لوله های فولادی هستند که برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی در یک پوشش رویی محافظ فرو رفته اند. لوله های گالوانیزه معمولاً در خانه های ساخته شده قبل از سال 1960 نصب شده بودند. هنگامی که لوله های گالوانیزه اختراع شد ، از این لوله ها برای جایگزینی لوله های  سربی که در خطوط آبرسانی وجود دارند استفاده شد.  امروز ،  ما آموخته ایم که چندین دهه قرار گرفتن در معرض آب باعث می شود لوله های گالوانیزه نیز دچار فرسایش و زنگ زدگی در داخل لوله  شوند.

 

لوله های گالوانیزه چگونه به نظر می رسند؟

 

لوله های گالوانیزه ای که برای اولین بار نصب میشوند به رنگ نیکل شباهت دارند. اما با پیری ، لوله گالوانیزه بسته به محیط آن ممکن است بسیار ملایم تر ، سبک تر یا تیره تر به نظر برسد. 

 

 

 

چگونه می توان گفت که لوله های مصرفی در ساختمان گالوانیزه است؟

 

اگر با دیدن لوله های خود نمی توانید بگویید ، یک آزمایش سریع وجود دارد که می گوید آیا آنها گالوانیزه هستند یا خیر. به سادگی یک پیچ گوشتی سر صاف و یک آهنربای قوی را بگیرید. با پیدا کردن خط آب خود شروع کنید و قسمت بیرونی لوله را با پیچ گوشتی خراش دهید.

نتایجی که به دست می آیند نشان دهنده نوع لوله است که در ادامه آورده شده است: 

 

لوله مس

 

منطقه خراشیده شده مانند فلز مس به نظر می رسد و هیچ آهنربایی به آن نمی چسبد.

 

پلاستیک


ناحیه خراشیده شده رنگ عاج یا به رنگ سفید به نظر می رسد و آهنربایی به آن نمی چسبد.

 

فولاد گالوانیزه


منطقه خراشیده شده دارای رنگ نقره ای خاکستری خواهد بود.یک آهنربای قوی به آن می چسبد.

 

 

آیا لوله های گالوانیزه دارای سرب هستند؟

 

لوله های گالوانیزه نصب شده در خطوط آب  در روی مذاب ، ذوب شده طبیعی قرار گرفتند. به طور طبیعی در روی ناخالصی وجود دارد ، بنابراین این لوله ها با روی کاور شده بودند که حاوی سرب و ناخالصی های دیگر است. روکش روی باعث طولانی شدن طول عمر لوله های فولادی شد ، اما مقدار کمی سرب و مواد دیگر را اضافه کرد که به طور بالقوه می تواند به ساکنان آسیب برساند.

علاوه بر این ، اگر لوله های گالوانیزه شما تا به حال به لوله کشی سرب (از جمله خطوط سرویس) وصل شده باشد ، نگرانی بیشتری وجود دارد. خوردگی درون لوله های فولادی گالوانیزه می توانست قطعات کوچکی از سرب را به دام بیندازد. حتی اگر لوله های سرب سالها پیش حذف شوند ، لوله های فولادی گالوانیزه هنوز می توانند بطور دوره ای سرب به دام افتاده را به جریان آب آزاد کنند. 

 

آهن تک بزرگترین  تامین کننده لوله های گالوانیزه تمامی کارخانجات داخلی  و خارجی از تمامی نقاط ایران می باشد. جهت خرید لوله های گالوانیزه میتوانید از طریق راه های ارتباطیبا کارشناسان ارشد آهن تک در تماس باشید و یا با  شماره تماس های 02148800966 و 09122979872  و09129498357  در تماس باشید.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۷
  • حسین شاهسونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی