وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه گالوانیزه جدارچاه و...

وبلاگ خبری آهن تک فروش انواع لوله ها

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه گالوانیزه جدارچاه و...

فروش ویژه لوله مانیسمان ،داربستی ،گلخانه جدارچاه گالوانیزه و...

  • ۰
  • ۰

داربست چیست؟


داربست یک سازه موقتی برای پشتیبانی وحمایت از اسکلت و سازه اصلی ساختمان است. داربست ها معمولا از لوله های داربستی ساخته میشوند.کارگران ساختمانی از این سازه موقتی به عنوان سکویی برای ادامه ساخت و ساز استفاده میکنند. داربست ها بسته به کاری که انجام میشود متفاوت هستند.. داربست ها به طور کلی از دو نوع تشکیل میشود که عبارتند از داربست های چوبی و داربست های فولادی. این سازه های موقتی برای حمایت از کارگران و سایر مصالح ساختمانی که روی آن قرار دارد باید پایدار و قوی وایمن  باشد.

 

به طور کلی داربست ها به چند دسته تقسیم میشوند که عبارت اند از :

  • داربست منفرد
  • داربست دوتایی
  • داربست Cantilever
  • داربست معلق
  • داربست Trestle
  • داربست فولادی
  • داربست ثبت شده

 

داربست منفرد چیست؟

 

داربست های منفرد به داربست هایی گفته میشوند که معمولاً برای سنگ تراشی های آجری استفاده می شود و به عنوان داربست های لایه آجری نیز خوانده می شود.

داربست های منفرد شامل استانداردها ، هدر ها ، بسته های غیرقانونی و غیره است که به موازات دیوار با فاصله حدود 1.2 متر است. فاصله بین استانداردها حدود 2 تا 2.5 متر است.

داربست دوتایی چیست؟

داربست های دوبل و دوتایی معمولاً برای سنگ تراشی سنگی استفاده می شود ، بنابراین به عنوان داربست سنگ تراشی نیز گفته می شود. در دیوارهای سنگی ساختن سوراخ هایی در دیوار برای حمایت از پسماندها سخت است. بنابراین ، دو ردیف داربست برای تقویت آن ساخته شده است. که به آن داربست دوتایی یا دوبل گفته میشوند.

 

 داربست Cantilever


این یک نوع داربست است که در آن از استانداردها بر روی سری سوزن پشتیبانی می شود و این سوزن ها از طریق سوراخ های دیواره بیرون می آیند. به این داربست های تکی فریم گفته می شود.

 

داربست معلق


در داربست های معلق ، بستر کاری و جایی که قرار است کارگران یا مصالح روی آن قرار گیرند با استفاده از   طناب های سیمی یا زنجیر و غیره از سقف ها به حالت تعلیق در می آید ، می توان آن را بالا برد یا به سطح موردنیازمان رساند. این نوع داربست برای کارهای تعمیر ، نقاشی ، نقاشی و غیره استفاده می شود.

 داربست Trestle

 

در داربست Trestle ، سکوی کار بر روی سه پایه یا نردبان متحرک پشتیبانی می شود. این عموما برای کار در داخل اتاق مانند نقاشی ، تعمیر و غیره تا ارتفاع 5 متر استفاده می شود.

 

 داربست فولادی


داربست های فولادی توسط لوله های فولادی داربستی  ساخته شده اند که توسط اتصال دهنده های اتصالی یا اتصالات به یکدیگر ثابت می شوند. ساخت یا برچیدن آن بسیار آسان است. این لوله های داربستی دارای استحکام بسیار بالایی هستند و از جان کارگران و عبور کنندگان خیابان در برابر جان در برابر خطرات احتمالی مواظبت میکند. 

داربست ثبت شده

این نوع داربست ها از فولاد ساخته شده اند اما مجهز به اتصالات و قاب مخصوص و غیره هستند. این داربست های آماده ساخته شده در بازار هستند. در این نوع داربست پلتفرم کاری روی براکت ها تنظیم شده است که می تواند قابل تنظیم با سطح موردنیاز ما باشد.

 

جهت خرید هر گونه لوله داربستی میتوانید از طریق سایت آهن تک یا از طریق تماس با شماره تلفن های 021-48000966 و یا 09122979872 با کارشناسا ارشد آهن تک در تماس باشید.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۲
  • حسین شاهسونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی